Friday, April 8, 2011

Waterfall Braid / Vodopad-pletenica

Yesterday, I was looking on internet for different types of braids, and then I found this! It's waterfall french braid! It's amazing! I tried to make it for like 10 times, but than I did it, and it looks fabulous! I'm pretty amazed, so I wanted to share this with you :)

Here is video that I watched and learned how to make this amazing braid:


And after that, I found video (from same woman, but she's making waterfall braid on her daughter's hair) that explains how to make on someone else.

So here it is:


I hope you like it, and that you'll enjoy making this gorgeous braid! It's amazing for school, job, weddings, B-days, and more and more and more... :)

====================================================================

Juče sam tražila na internetu različite vrste pletenica i onda sam ovo našla! Vodopad - pletenica! Izgleda izvanredno! Morala sam pokušati bar 10 puta da je napravim, pre nego što sam uspela, i bila je savršena! Veoma sam oduševljena, pa sam morala podeliti ovo sa vama :)

Prvi video koji sam postavila je ako želite da napravite sami sebi, a drugi ako želite nekom drugom. Ista žena objašnjava u oba videa, samo što u prvom pokazuje na sebi, a u drugom na svojoj ćerki.

Nadam se da vam se svidelo, i da ćete uživati praveći ovu prelepu pletenicu! Savršena je za školu, posao, venčanja, rođendanske proslave, i još mnogo toga... :)

Some waterfall braid pictures that I found on internet / Neke slike sa vodopad - pletenicama koje sam pronašla na internetu:
*source: google.com




                                                                                                                         xoxo Jelena

No comments:

Post a Comment